4 lipca 2013

Miłość Siebie


Wszystko to co mam.
To myśli, które udało mi się poukładać...
Świat, który pokochałem po swojemu.

Mój tata powiedział mi...
"Jeśli potrafisz czuć spokój w sercu, to wystarczy".
To wyjątkowo słodkie słowa...

Przemierzamy to życie...
A zaczynamy zawsze od płaczu...
Potem uczymy się jakoś panować nad strachem, przed myślą, że nie jesteśmy tu jedyni...

Że ten świat ma wielu twórców.
Że ta chwila, która trwa nie należy wyłącznie do nas.
Więc nie ważne jak długo będziemy na to czekać...

Ważne jest.
To zdążymy poczuć.
To co będziemy w stanie stworzyć.

Ważne jest to.
Czemu pozwolimy przemówić przez nasze ciało.
Czego stworzymy tutaj więcej...

W sytuacji przepełnionej smutkiem.
Stratą czasu jest.
Czekanie aż dana sytuacja się odwróci.

Warto sprawić tak.
Żeby ci co przyjdą po nas i ci co dzielą z nami czas...
Mieli łatwiej...

By zastali odrobinę mniejszy bałagan.
Bo to przełoży się na ich myśli i serca.

Radość z tej myśli nazywam Miłością Siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz